سلام امروز ۱۴۰۳/۶/۵ است یعنی فردا تولد یک سالگی ملینا است.و من با عموایرج و آجی حمیده رفتیم وسایل مهد رو بردیم روستا و طبق معمول این چندسال این بندگان خدا رو انداختم توی زحمت.خدا ب تمام بندگان خویش بیشتر کمک کنه.و انرژی مثبت رو روانه زندگیشان بکنه. از اول برج۶ قرار شد کلا همه خانه را ببریم روستای آبگرمک علیا.و روز قبل یعنی ۶/۴ همسایه ی مهربان رفتند اصفهان و می‌دانستم وقتی می آیند من هم محلشان نیستم و دیگر جدایی مان بیشتر میشد از همسایه ها و خاطرات مان.این ماه تمام خانه را ب آبگرمک می‌بریم و مهد در یکی از اتاق های خانه برگزار می‌شود.نمیدانستم خانه نداشتن اینقدر عجیب و بد است ولی از روستا خوشم می آید و خیلی امید ها دارم خخخخ.فعلا بای