صادق هدایت
هر کس به سهم خود
از دنیا چیزی برمیدارد
من از دنیا "دست" برداشتم...
🖋صادق هد دایت
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 23:30 توسط صفیه لطیفی
|
آموزش داستان نویسی،و نوشتن داستان شما |
هر کس به سهم خود
از دنیا چیزی برمیدارد
من از دنیا "دست" برداشتم...
🖋صادق هد دایت
|
|
BLOGFA.COM |
|