متن عاشقانه
متن عاشقانه
قرار گذاشته بودیم اگر دلتنگ شدیم به ماه شب چهارده نگاه کنیم، قرار گذاشته بودیم دو نفری از یک کاکتوس مراقبت کنیم و هر بار که یکدیگر را میدیدیم کاکتوس را جابجا کنیم که مبادا دلش بگیرد،قرار گذاشته بودیم هرکسی که قهر کرد خودش آشتی کند و کلی از این قرارهای عاشقانه . . .
بعد از سالها من کسی شدم که فقط میتواند از کاکتوس ها به خوبی مراقبت کند،یکی از همین شب های مهتابی یک اتاق پر از کاکتوسِ دلتنگ، مرا خفه میکند.
ببینم تو هنوز دیر به قرارهایت میرسی؟
#امیرمهدی_زمانی
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 0:35 توسط صفیه لطیفی
|